smells like vetekudde uäk

Skoldagen var kasssss, tur att the classmates gör en på bättre humör. Hade Matte, Engelska, Matte, Lunch, Rest-tid, Engelska. HUR kul dag? Inte alls, fyfan. Dock fattar man någonting på matten så den gick hyffsat fort, engelskan var de värre med. I Rest har jag Novell och Ekologiprovet, så novellen tänkte jag skriva klart nu och sedan plugga ekologi tills på onsdag.

Hade tydligen fokusvecka så idag och på onsdag ser typ lika dan ut. Imorgon har vi sex & samlevnad eller nått sånt hela dagen, haha kult.

Ja så nu vet ni vad jag ska syssla med ett tag. pusshej!


haha fyfan vad jag failade med min färgning och klippning där. Till höger syns nya hårfärgen, något ljusare som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0