snart så!

Klockan 8 steg ja upp imorse och halv 9 drog vi iväg till Nya trafikskolan, åkte dit i ridkläder så var lite småäckligt å sitta där å stinka, men bara det inte är någon allergiker i närheten så bryr jag mig då inte.

Var jäävligt jobbig att sitta 3h och lyssna, men nu är de klart och bara å skicka in alla papper å sen jävlar ska jag lära mig köra.

Åkte alltså direkt upp till Högbo och red Gäddan på en liten mystur ut.

Kom hem för ett tag sen å har fått i min lunch, ska nu hoppa in i duschen en svänga och sen vänta in Simon. Blir eventuellt bio ikväll eftersom det inte blev igår, men eftersom älsk alltid ska vara sån tidoptimist så finns väl inga platser kvar nu heller.. Vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0