söndag

Gårdagen var väldans mys med mat, glass, melodifestivalen, solsidan, skins och massa tjattrande! Simon kom å hämta upp mig vid 1-halv 2 och sen åkte vi hem och sov.

Sov 12 timmar så vakna upp vid 1 någon gång, låg å mös ett tag tills klockan var.. halv 3 kanske. Så käka vi frulle, fastna framför tvn och sen åkte vidare till stallet. Fick även sällskap, som jag aldrig trodde skulle hända, haha. Dock var hästarna inte inne så då var de inga problem ;)

Kom hem för en liten stund sen och har bara hunnit käka, oxfilé å pommes är inte dåligt på en söndag! Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda inför morgondagen, dvs skola.. Utvecklingssamtal halv 10 som man har i typ 2 timmar, great jag är extremt taggad... Nej, men vi hörs. puss!


noll nya bilder, så en gammal bild Storm bjuds de på idag.

Kommentarer
Postat av: maggie

vadå scrubs ? hahaha

2011-02-20 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0