soso

Filmen igår var mycket bättre än förväntat. Åkte vidare till Årsunda när de var slut, skulle vart med flickorna + några till men de skulle kika skräckfilm och jag som hatar skräckfilmer avstod och hängde med hem till älskling istället. Var där tills klockan var 1 och då drog vi oss hemåt!

Vakna 11 imorse och låg kvar till.. 1-2. Var upp å käka frukost och sen ner till bilen å tanka den för det var slut på bensin, vi gjorde en jävla chansning igårnatt om vi skulle komma hem eller inte, haha!
Så Simon åkte hem och jag slängde på mig myskläder å åkte upp till Högbo med Hanna för att agera groom, as usual! Både hon å Osy var jeteduktiga, kommer upp någon film här sen skulle jag väl tro.

Nu ska jag ladda in dom på datorn och medans de laddar ska ja hoppa in i duschen. Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0