tarmkronan

Sitter och pluggar med detta, hoppas ni har roligare än vad jag har för jag får då inte in nå mycket i huvve. Får ta tag i det imorgon för idag har jag inte viljan, motivationen eller orken tyvärr. Som tur är så är det inte nå mycket att plugga på så kommer gå ganska snabbt imorgon.

Även APU imorgon, sista dagen uppe i Högbo. Ganska så skönt faktiskt, tycker inte om att bara sitta flera timmar och glo in i väggen. Tur man kan göra något åt de och att vi ger Stork (Storvik Ovansjö RidKlubb) en chans att bevisa att de är lite bättre nästa vecka.

Nu ska jag plugga de sista innan Simon kommer, sen hoppa in i duschen och sovtime! puss.


right know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0