tisdag

Blev väckt av älskling imorse och låg å mös innan han stack iväg till skolan. Kunde inte somna om så tog mig upp och käkade frukost.

Tänkte ringa mormor å fråga om hon kan skjutsa upp mig till Högbo så tar jag en sväng på Gäddan, fast det snöar och de suger apa. Men skiter man väl i. Nu gör vi något bättre av den här dagen tycker ja. puss!

Förresten så har Simon haft sönder min dator så sitter på stationära, så han är skyldig mig en ny. Helt jävla cp i huvve.

  
bilden till vänster föreställer allahjärtansdagspresent från älskling igår, synd bara att ja slutat med godis, haha! 
Å sen har vi frukosten till höger, men åt inte upp halva mackan å bananen, proppis mättis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0