trött på detta meningslösa liv

Tog som jag sa bussen till björksätra och fyllde på mobilen samt blev upphämtad där. Har sedan dess inte gjort ett skit för hittade inga skor att ta på mig å gå ut och gå i, pappa ville ha sällskap men tyvärr inte den här gången, sorry pappsen haha.

Har nu inget inplanerat så ska väl ta å sova lite, dödstrött. Ikväll kommer älsk å sover över här och imorgon är jag "ledig", NÅGOT SOM ÄR POSITIVT HÄR I EMOLIVET! Ska sova lääänge, å sedan upp å rida världens bästa Gäddan. Superduper! Sen har jag inte så mycket mer planerat, kom på nu att vi har läxa tills på onsdag, och åker ju inte till skolan nå mer förrns dess, så de är kört med den pluggningen. Men bara engelska så ska väl se till att klara det utan pluggandet.

Nu, sovtime. puss!

gäddan å jag i lördagssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0