charlie st. cloud

Gooooodmorning guys.
Vaknade upp vid halv 1 idag, väldigt skönt, simon har lärt sig sova längre, de gillas! Var tänkt att vi skulle till hans mormor och äta med hans släkt, men blev inge för vi hade inte fått någon tid, å sen kom de fram att vi skulle dit till klockan 1. Great... man han stack dit ändå han och jag blev kvar hemma för skulle inte hinna duscha osv.

Så under dagen ska jag bara ta å städa lite. Mot kvällningen blir det bio med några pojkar, alltid trevligt.

Gårdagen slutade med Vampyrer suger och en timma av Charlie st. Cloud, så den ska jag kolla klart på nu innan jag hoppar in i duschen och börjar fixa mig lite smått. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0