♥ Dag 11 – Mitt arbete.

Gills de att säga skolan? Isånnafall så går jag första året (som dom flesta redan vet) på Realgymnasiet i Gävle, inriktning HästHållning. Mina classmates är allt för sköna och gör skoldagarna hundra gånger bättre men allt för mycket snack, skratt och oseriösa stunder. Men de är så det ska vara!

Skolan är förövrigt bra tycker jag. PBL-metoden vi kör med gillar jag dock inte för fem öre, men man vänjer sig förhoppningsvis! Har dock inte gått så superbra för mig gällande prov, hade mycket IG i början men har fått bort alla förutom 1 prov nu, så nu är jag på bättringsvägen iallafall så de är skönt.

Ännu skönare är de ju att vi går 3 dagar i skolan, 1 dags APU och 1 dag på GRS å rider. Underbart skönt! Förutom att APU-platsen är sådär och att GRS hästar jag ridit varit väldigt jobbiga, men kan bara bli bättre nu iallafall.

Sen så käkar vi ju mat på Heartbreak varje dag så de är inte illa de eller!

 


Kommentarer
Postat av: MOA

vad är pbl? :) haha

2011-01-16 @ 13:50:38
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0