♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Drömmer varje natt ja.

Okej, seriöst nu... Mina drömmar.. Jag vet fan inte, jag har inga speciella drömmar. Visst, något i stil med en hel drös med pengar, stor hästgråd med hela skiten på gården så som stort ridhus ridbanor hagar, ja hela fadderullan! Och äger ett antal hästar. Sen utbildat mig en massa inom häst osv så jag kan rida ordentligt och bli riktigt bra på det men även kunna grymt mycket runt omkring också, som att kanske även vara hovslagare åt hästarna. Till yrke vill jag rida in/till hästar och tjärna storkovan på det. De här är nog inte möjligt att uppnå, men de var ett exempel på ett liv jag drömmer om att få ha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0