♥ Dag 16 – Fula ovanor.

För de första så river jag av mina naglar, inte biter, utan river. Gör det jämt när jag är nervös, tycker något är spännande (typ om man tittar på en film), är orolig eller känner att en situation är obekväm. Innan julafton så rev jag inte utan då blev naglarna skiitlånga för första gången på flera hundra år. Å dom höll sig långa ändå tills typ förra veckan, nu är som kort igen. Great............

Annars så är ju småätande en väldans ful ovana, jag äter var 3e timme till jag blir mätt igen, sen efter 3 timmar är jag hungrig igen. Helt sjukt, kommer se ut som en sumobrottare innan jag blir 17. Skoent.

sånt här slinker bla ner när man är hungrig å sugen på något.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0