♥ Dag 19 – Något jag saknar.

Finns mycket jag saknar just nu. Som tex:

9C, våran tid tillsammans är så jäkla saknad. Vi hade så grymt jävla roligt tillsammans och allihopa satt så gott som ihop. Var så jäkla härlig klass och allt vad vi var med om osv.

Gandur, saknade häst som jag lärde känna för ett halvår sen ungefär. Lärde mig en del på honom och vann hans förtroende med att kunna rida ut på honom utan några större problem. Kändes så grymt bra och nu vill jag tillbaka till honom!

Sommaren, värme sol bad hästar vänner fest ja vad finns inte att ogilla? Okej värme över 25 och om de är kvavt ute tål jag verkligen inte. Fyfan, men annars saknar jag verkligen.

Utomlans, bara ligga i solen och ta det lugnt. Inte behöva tänka på något så som skola tex, inte hålla koll på tiden och sånt. Bara slappa å leva i nuet. Något jag verkligen skulle behöva.

Sen finns det nog hundra saker till jag skulle kunna ta upp som jag saknar men inte kommer på just nu..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0