festis

Hellooo. Kom nyss tillbaka från Heartbreak, tacos, gött även fast man inte var ett dugg hungrig. Har haft projekt hela morgonen = spela på hannas iphone. Nu är det matte om 20 min, kill me.. Sen projekt igen, suck. Orkar inte skolan.

Sov över imorse, telefonen var död så då ringde inget alarm inte. Så knacka mamma på dörren vid halv 7, skönt. FLÖG upp ur sängen och gjorde mig klar på en halvtimme, ganska skapligt ändå. Simon började senare så han låg kvar å sov, lyckost....

Efter skolan beger jag mig hem och sover. Får se om älskling kommer förbi en stund ikväll, annars så händer inte så mycket mer idag! Slappdag, laddar inför morgondagen som kommer bli lång.. Hörs väl senare! puss.

"du tar mig aldrig levande"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0