grisflunsan

Sitter i skolan nu och har fått väldans mycket gjort. Fått ännu ett "case" så just nu håller vi på med det. Nästa vecka är full med skolgrejer.. Måndag är de rollspel + engelska test och onsdag har vi matteprov + muntlig redovisning + inlämning av Essän. Fullspeckat, gött.

Så när jag kommer hem ska jag fortsätta med Essän så texten hänger ihop å shit. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer, mycket skönt. Får se om älskling kommer ikväll eller inte, hoppas på det. Svårt att somna själv i stora sängen. Nej vi hörs när jag kommer hem. puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Det är bara för att du är så rädd för spöken :*

2011-01-26 @ 21:08:16
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0