hummerhummer

Gårdagen var väldans mys. Åkte till stan vid halv 8 och käka på Malaysia, kinamat är nog de godaste som finns! Sen gick vi vidare till ica maxi för att köpa lite götta. Åkte sedan vidare hem till Magda och satt på Wild target och Harry potan, somnade till sista filmen och sov i någon timme båda två, haha dödströtta! Vakna vid 2 så då tog jag mig upp och gick hemåt. Var livrädd när jag skulle gå förbi spökhuset på andra sidan vägen så då sprang jag fort som fan, haha så jävla ful. Simon kom efter någon timme men då hade jag hunnit somna.

Vaknade vid.. 12 imorse tror jag nog. Låg kvar ett tag tills vi gick upp och käka frukost. Jag åkte sedan vidare till Dakita en sväng och red henne. Sen hem igen tillbaka till Simon som låg och sov här hemma, haha.. Han åkte hem för ett tag sen och jag ska nu ringa N och prata lite, så får vi se hur det blir. Sen ska jag plugga, käka, duscha och sova! Härlig kväll. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0