i want it that way

Här var de inte bra uppdatering inte! Inte så konstigt eftersom jag bott i Årsunda senaste dagarna. Dom har spenderats med älskling, å nån dag med hans grabbar och lite med Emma. Väldigt trevligt har jag haft det iallafall! Förutom att jag gått omkring i glasögon och sett allmänt äcklig ut osv, men de skiter man väl i!

Nu är jag iallafall hemma efter en jobbig morgon. Skulle ta 13.55 bussen, enligt simon, men den existerade ju inte så mamma och pappa fick komma å hämta mig. Inte tog de lite tid för dom heller... stod ute i 15min och väntade på dom, inte lite kallt eller... Men har varit hemma ett bra tag nu iallafall och bara ätit å slappat framför tvn, sååå skönt!

Barnvakt ikväll, ganska segt, men älskling kommer så då får man lite sällskap iallafall. Men nej nu måste jag in i duschen en sväng. puss!


nyyyååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0