kissin spines

Visade sig att jag räknade lite fel på tiden igår, haha. Så slapp stressa innan vi åkte ut till Årsunda, väldans skönt.

Vi kom dit till 6 ungefär och blev kvar till 10 ungefär. Åt mat, skratta, prata, kollade på foton osvosvosv. Väldigt trevligt faktiskt! Jag som är blyg bland nytt folk och tycker det är de värsta som finns när man knappt känner någon tyckte till och med att det var lättsamt och bekväm stämning. Härlig familj de där, haha! Å justja, Simon rättade mig, det var inte Larsson-sidan, för den är på hans pappas sida, utan det var på Bleckert-sidan som är hans mammas sida som var där. Nu vet ni..

Kom hem och slockna direkt igårkväll vid 12, helt otroligt vad tidigt de blev. Så imorse vakna man ett antal gånger för man vart pigg, men somna om hela tiden och drömde minst 4 olika drömmar. Kommer ihåg allihop även, haha! Simon åkte hem för en timma sen och kommer hit senare ikväll.

Idag har jag nog inte så mycket för mig. Ska vara barnvakt ikväll och laga tacos till middag, fyfan, inte gott hemma.. haha. Men men.. Sen har jag inte så mycket för mig faktiskt. Får kika på lite Cugartown avsnitt som jag missat. puss!

hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0