monday

Fifasen vad de var jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse, men jag gjorde de iallafall! Buss in till Gävle och sedan ännu en buss ut till Forsmark. Föreläsning och sightseeing runt på hela området. Fattade noll om vad han prata om och när det inte är ett dugg intressant så går det in genom ena örat och ut genom andra. Riktigt ovärt att åka dit överhuvudtaget!

Trallade sedan från resecentrum till mammas frisörsalong. Satt där i en timma med en skvallertidning och käka skorpor å drack te i väntan på att pappa skulle komma å hämta mig. Var vrålhungrig! Så direkt när jag kom hem stod jag å gjorde vofflor, haha, ville tamefan inte ha gryta..

Så nu är jag proppmätt, fortfarande. Och Simon skulle vara här till 8, vilket betyder 9. Så jag slår på tvn och kikar lite på Top model, var ett bra tag sen! Vi hörs imorgon. puss.


väldigt charmig bild från helgen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0