pinkoosis

Första skoldagen den här veckan som gick fort, känns skitbra!
Kom hem för några timmar sedan och har hunnit installera något på pappas dator, fått i mig banan & risifrutti och skrivit på Essän. Vet inte mer vad jag kan skriva på den, känns som att den är färdig nu men ska försöka skriva på den så mycket som möjligt varje dag om det går. Vill ha bättre betyg än G på den, men kommer förmodligen inte lyckas.. Men jag kämpar på ändå!

Nu tänkte jag ladda ner någon film att kika på och sen käka. Simon kommer troligtvis hit på något sätt lite senare så ska packa osv innan han kommer. För imorgon är de APU, hoppas på att Fredrik fixat så vi får lite mer att göra nu då. Sen ska jag ju till märren imorgon också, hoppas på att hon är lugn. Men nu blev de mycket, hörs. puss!


GE MIG SOMMAR NUNUNUNU. saknar för övrigt stunderna med 9c-brudarna supermutch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0