saturday

Gårdagen var väldans mys! Magda kom hit en svänga så käkade vi och tjattra oss igenom kvällen. Vid kanske 11 så kom Simon å hämta upp oss och så tog vi en tripp till donken för han var sugen på glass. Skjutsa sedan hem Magda och åkte hemåt. Tänkte precis lägga oss men då ringde Emma, så var det någon som plinga på dörren och jag blev LIVRÄDD, vem fan ringer på dörren klockan 12 på natten liksom. Men näe då var de ju Emma och David som stod där, fyfan vad rädd vi blev, hahaha.
Så fick vi sällskap av dom två under några timmar tills alla börja bli lite pömsiga så då drog dom hemåt å vi gick och la oss.

Vaknade hyffsat bra tid idag, 11.. Gick upp vid 12 och käka frukost å kikade sen på en film som gick på tv. Så åkte han hem för en halvtimma sen ungefär så nu sitter jag här själv hemma. Mamma å pappa kommer hem snart så jag ska väl ta å städa undan litegranna. Ska kanske ta å ringa N också, men vet fan inte om ja ska börja där igen. Så himla mycket med skolan vissa veckor så ibland hinner man knappt med.. Kanske ska vänta ett tag... ååååå blir tokig på skolfittan. Ska fundera någon timma och sen får vi se om jag ringer. puss.


den här bruden blir det att umgås med lite ikväll också. Käka på kina och götta oss! Sen får vi se vad som händer, vet inte riktigt. Kanske filmmys eller en tripp ut till Årsunda, får se vad jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0