trött som få

Herregud nu är mina ögon inte snälla längre. Nu vill dom bara slå igen och sova, så jag ska nog ta och lyda å hoppa i säng. Det där med Essän blev de inte särskilt mycket av idag, men det gör inget!

Imorgon är det GRS med teori och ridlektion som gäller. Sedan blir de förmodligen så att jag tillbringar kvällen hos Simon och halva Larsson släktet, bjuden på släktmiddag eller vad man ska kalla det. Men med så kort varsel på tiden får vi se vad jag bestämmer mig för, om jag stressar fort som fasen för att hinna eller kommer en annan gång, återstår att se.. Hörs imorgon förhoppningsvis hörni. pusssgodnatt!

bild från falun i somras med halva släkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0