tutte

Började dagen med teori på GRS x2, väldans lärorik de där. Båda ridlära och om lastning, ganska soft. Sen efter lunch var de som vanligt ridlektion, fick tuffe, även kallad tutte, haha.

Pappa kom å hämta oss på resecentrum vid 4 och sen skulle vi hämta upp mamma påvägen hem, men hon var ju seg som ett as så fick sitta och vänta i en halvtimme. Inte kult. Kom hem för några timmar sen och har hunnit duscha å gjort my special icecream, var så sugen.. haha.

Nu väntar jag på att få sällskap av Magda förhoppningsvis och då blir det pomfritt och chickenbits till middag å sen blir de massa tjattrande hit å dit. Myskväll här hemma alltså. Senare kommer älskling hit och sover här. Förväntar mig att få sova länge imorgon för efter en seg skolvecka är jag helt slut. Vi hörs hörni, puss.


emocutcut. väldans vad roligt man kan ha ibland alltså, speciellt på min alldeles egna emoplats på bussen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0