untouched

Vaknade vid halv 2 idag, klev upp någon timma senare och åt frukost. Åkte snabbt iväg till Dakita och red henne en sväng. Ville bara låta henne kuta sönder för hon var piggelinare än någonsin, men halt som de var och tösnön som fanns blev de inge..

Kom hem igen vid 4. Har legat i sängen framför datorn och tvn å hunnit käka. Ska hoppa in i duschen och lägga mig tidigt, typ. Skola imorgon, inte alls efterlängtad, vill bara lägga mig ner och dö när jag tänker tanken. Usch.. men men, måste man så måste man. Vi hörs efter då hörni, eller om jag åker till årsunda direkt efter skolan, de vet ja inte... vi får se. puss!

söt pojke man har. älskar honom ändå ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0