tidsfördriv.

Jag har insett att jag vill göra så mycket jag kan om dagarna men kroppen orkar inte i slutändan.
Jag lyssnar på allt för mycket musik att jag hatar precis varje låt för den är sönderspelad.
Jag pratar hur mycket som helst när jag är med dom jag känner. Men inte alls med nytt folk.
Jag tycker vintern är en plågsam årstid som kan vara mysig, speciellt på julafton, men inte annars.
Jag avskyr när folk ljuger, sviker, krånglar, försöker få uppmärksamhet, går ivägen, inte flyttar på sig osv.
Mina bästa vänner är bland de bästa jag har.
Min första vän hette Felicia och vi hade så sjukt jävla roligt ihop när vi kuta runt på stora hackholmen all the time.
Kärleken är det bästa och det sämsta som finns. Det gör en på så jävla bra humör eller så knäcker den en totalt.
När jag borstar tänderna så kommer det alltid tandkräm på tröjan.
När jag lagar mat så bränner jag oftast maten, eller så blir den så jävla grym.
Jag är rädd för mörker, att vara ensam, spöken, skräckfilmer, insekter, att mista någon.
Den värsta känslan är rädsla eller att någon ska lämna en.
Den bästa känslan är glädje och kärlek.
Jag är bäst på att fula mig, finns nog ingen som är bättre än mig på det.
Jag är sämst på att minnas, höra och att uppskatta det jag har.
Om jag va ett djur skulle jag vara en stor fet panda som äter hela dagarna.
Om jag va en insekt skulle jag vara en gräshoppa.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en grep.
Jag kommer alltid att vara mig själv.
Det finaste som finns är besvarad kärlek.
I sommar har jag planer för att bli jävligt fucking amazing brun.
Sist jag grät var några dagar sen.
Jag kan inte kontrollera mitt humör, just nu svänger det som sjutton och när jag blir arg så blir jag bara argare av att tänka på att jag är arg. Ond cirkel.
När jag vill tänka så tänker jag på något jävligt grymt.
När jag bakar så bakar jag oftast kladdkaka eller negerbollar.
Min mobiltelefon är gammal, eftersom min nyaste har fuckat upp totalt och ringer av sig själv och knappar slutar fungera osv.
När jag vaknar på morgonen så är oftast det första jag ser min underbara pojkvän.
Innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna och myser med världens bästa.
Just nu tänker jag på om det verkligen är värt att börja hos N igen och riskera att allt kanske kör ihop sig igen. Men det kommer det inte göra så länge jag har kontroll över mitt pluggande.
Bebisar är grymt jobbiga, men väldans söta.
Ikväll ska jag vänta in Simon, mysa, sova!
Jag vill verkligen inte växa upp. Vill inte förväntas vara en seriös mogen person som ska skaffa ett jobb å jobba hela dagarna med samma saker, och vill inte betala och sköta min inkomst själv, vill inte betala räkningar och åka å handla för att få mat, vill inte laga min egna mat och vara ensam i en lägenhet eller hus. Vill ha det som det är nu, vill inte bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0