white light movement

Fyfan vilken jäkla dag!
Började hos Dakita, stack i galoppen å de gick i 100km/h och fick inte stopp på henne förrns hon sprungit slut på vägen, så jävla roligt... Ibland hatar jag denna häst.

Åkte vidare till APU:n och var där hela dagen med Hanna, skratta oss igenom dagen somvanligt. Dock vart de jävligt segt på slutet. Eftersom hon stack en timma före mig, med mina skor! haha, hon är dumdumdum som tar ett par iskalla ofodrade skor med stålhetta när det är -15 ute och hon ska iväg å rida.. Jisses, tur hon har mig ;)

Kom hem för en timma sen och har fått i mig en massa pannkakor, hur gott som helst! Ska hoppa in i duschen nu och sen invänta älskling. Sen sovtime, för jag är då tröttast i världen! Imorgon är de först teori å ridning på GRS, sen hem och snabbt iväg till Emma så spenderar jag kvällen med henne och Linnéa, kinamat och annat gott står på schemat. Tar sen någon buss ut till Årsunda för Emma måste hem. Så får vi se vart nån stans jag hamnar och söver. Hörs, puss!


alla kan inte vara normala..... inte jag heller.
randombild från mappen randombilder. kult va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0