you know you're right

Ganska skön dag i skolan idag faktiskt! Matten var superenkel och gick fort som fan. Likaså engelskan, fast den var mindre enkel, men fort gick det! Sen fick vi ännu ett nytt fall att jobba med, nu rollspel om kristeam å medborgare, smått knepigt.. Men fick kakor så då var de inge problem! ;)

Har nu fått i mig en våffla och börjat med Essän, tänk vad duktig man kan vara ibland. Vet inte riktigt hur man ska skriva en sådan, så börjar smått med fakta och åsikter, sen får jag slipa till det innan inlämningsdagen om två veckor. Så det lilla jag gjorde idag räcker gott och väl, fortsätter imorgon.

Nu tänkte jag slå på en film som jag kan somna till. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0