knäppo

Veckan har gått ganska segt, måndag&tisdag gick segt, onsdag gick snabbt och torsdag&fredag gick segt. Men äääääntligen är jobbveckan över och det är BARA EN VECKA KVAAAR!

Hästarna... sa ju att jag skulle köra hårt å ta tag i de, men lyckades jag? Näe.. Är mycket annat som kommer ivägen när man vill hinna göra så mycket annat också. Synd men sant, tar tag i de när jobbet är avslutat!

Var till Gävle i onsdags, var hemma hos Julia och käka innan vi drog in till stan och kika Sommarkväll där bla E-type var, haha sög så rejält mycket men brudarna var de drag i iallafall.. ;)  missade första bussen så kom hem halv 1, så hade även M&P folk här hemma så somna vid 3... 3h sömn, så igår levde inte jag.

Dock sov jag 10h inatt istället så varit piggare, dock på förjävligt humör! Vet inte riktigt vad som händer ikväll, om ja hittar på nå med Magda eller om de blir tidig kväller å älskling sover här. Återstår att se... Ska väl ta å göra mat om en stund. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0