tillbaks på ruta ett

Fyfan vilken jobbig vecka de varit! Jobbet känns som allt annat än jobb, känns snarare som jag gjort något kriminellt och har samhällstjänst. Förstår inte vad jag tänkte när jag tacka ja till jobbet? Men 1 vecka är klar, bara 3 kvar..

Hästarna har jag hunnit med å, dock inte ridit alla dagar pga att orken inte fanns å huvudet sprängts utav solsting.

Helgen har ju börjat underbart, hade myskväll med Magda igår här hemma. B&J å hela köret. Sov hos henne, gick upp 6 imorse och åkte hem eftersom älskling kom hem från jobbet då. Så vi sov vidare till 2 ungefär.

Han åkte hem för nån timma sen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Slappa som aldrig förr iallafall. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0