tisfördriv - nu; matdags!

Favoritcafé: Har inget.
Favorittidning: Läser inte.
Bästa saken som händer i sommar: Slutar jobba, Sune flyttar ev en liten bit.
Favoritplagg i garderoben just nu: Tunna jeansjackan!
Längd: Cirka 173 cm.
Byter gärna garderob med: www.thejuicydetails.blogg.se.
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt, Svart, Grått, Blått.. Försöker med mer färg, går inte bra.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Shorts, bikini.
Men absolut inte i: Långklänning.
Byxa eller kjol: Byxa.
Sminktips till allmänheten: Sminka inte alls, fräschast.
Senast utlästa bok: Läser inte.
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt.
Mig själv med tre ord: Envis, trött och lat.
Jag tränar: Rider, powerwalkar till och från när ja känner fört.
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Skitsur.
Är det nåt du absolut inte äter: Korv, svamp, ägg, blodpudding, surströmming osv.
Kläder just nu: Jeansshorts, bikini.
Vad sa du senast: Puss.
Fisk eller badkruka: Mittemellan.
Hur många kuddar sover du med: 3.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Båda.
Bästa film: Baksmällan 1&2.
Har du några homosexuella vänner: Nej.
Tror du på mirakel: Tvek.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 till att börja med.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Yes.
Snarkar du? Ibland kanske.
Stjärntecken? Kräfta.
Rädd för insekter? Lite.
Äckligaste insekten: Fästing!
Största svaghet: Glömmer bort saker hela tiden.
Det här är jag bra på: Fucka upp allt.
Bästa bok? Läser inte.
Vad vill du jobba som? Kusk, ryttare, berridare och vara utbildad hovslagare på sidan om.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Varken eller, isånnafall hamburgare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tror inte det.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Just nu, väldigt stökigt.
Gungar du på stolen? Oftast.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.
Gillar du att sjunga? Gör väl alla, men att vara bra på de är en annan femma.
Anser du att du är stark? Fysiskt, inte psykiskt.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te isånnafall.
Har du en besatthet? Måste stänga dörrar (så som gaderobsdörrar osv) innan jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0