just go with it

Trotsar min huvudvärk och sitter vid datorn en liten stund..

Har idag sovit till 2, cirkus 11h, gaaaaaanska skönt!
Har umgåtts lite med min totalt knäckta pojkvän under dagen och sedan har jag slappat i soffan.
Även hunnit upp till Dickan å ridit henne i någon timma, stark som en oxe är hon så mina armar blir bara biffigare och biffigare känns det som..

Har nu fått i mig en calzone, var gott i början sen tröttnade jag dock, kul så länge de varade.

Imorgon är de jobbvecka igen så bara att lägga sig å försöka sova i tid, vilket jag inte komma lyckas med då jag sovit cirkus 25h på hela helgen, haha illa.. Men ska ta å duscha nu och om lite mer än en timma kommer älskling så hörs nog inte mer idag. Troligtvis inte mer på en vecka eftersom det inte finns tid och ork att sitta vid datorn.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0