drick!

Vaknade halv 3 idag, var riktigt skönt att få sova ut!

Åkte direkt till Dickan, var så äckligt varmt så blev bara skrittur på 40min.

Cyklade hem och duschade kaaaaaaaallt, vid tjugo över 5 ringer Simon att jag ska ta bussen, så stressa som satan och åkte ut till Trebo. Dock plockade hans mamma upp mig som precis kom från jobbet så åkte ut med henne istället, inte helt fel!

Vi gjorde inte så mycket,, var först med David ett tag, sedan ner till stranden, tillbaka till Simon och blev kvar där tills 8. Chillade mest i värmen.

Grabbarna skulle in till Sandviken så fick skjuts hem, så nu sitter jag här hemma med drickyoghurt och toblerone, underbart gott! Ska väl ladda ner några filmer inför kvällen som jag kan slumra till. Hare gött, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0