pink nails

De jag verkligen HATAR med sommaren är myggen, bromsen, knotten osv. Blir GALEN på dessa små äckliga kryp som attackerar en. Blev därför ingen lång tur på Dickan, antingen är de för varmt eller för mycket kryp. Skulle sitta bra med ett svalt ridhus nu...

Kom hem tidigare än väntat och har inte gjort så mycket. Bytt om var väl allt, smälter bort i mitt basturum..

Kanske eventuellt åker ut till Årsunda en sväng, men tror nog inte de blir så om jag känner min pojk rätt. Så tänkte ladda ner något underhållande tills jag somnar. Imorgon tar älskling studenten så måste vara uppe i tid, redan 8.50 tror jag.. Så slipper jag stressa. hörssshej.

vet inte vad du försökte med där Hanna aka lillsnorre, men jag hade nog inte vaknat lättare av att du skrev på fb. smartissss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0