say never say

Solen försvann igår och jag blev kvar inomhus. Magda kom runt 8-9 tiden och hungriga (som alltid) stoppade vi i oss mat de första vi gjorde, haha. Blev sedan en låång natt med både harry potter och big brother. Somnade runt halv 4-4. Inte illa!

Magda stack runt 7 imorse tror jag, märkte inte ens när hon gick upp haha... Sov själv vidare till halv 1, trodde Simon skulle ringa och väcka mig vid 11 för han skulle komma runt då men icke. Så han kommer inom den närmsta timmen får jag hoppas för sedan drar vi direkt upp till Högbo för jag ska hjälpa Hanna lite.

Kände att de var äckligt varmt ute så ett par fula slitna shorts, svart linne och en keps får bäras upp idag som groomie. Helt ok!

världssnygg bränna fick jag från igår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0