colour

Hey guys.
APU idag somvanligt, stalljobb + frisering, väldigt seg dag..

Efter 15 minuters kämpande med att få ut moppen ur pörte så kom jag äntligen iväg till Dickan vid halv 4. Red 1h runt halva stensätra, lite småkallt men helt ok!

Har nu käkat vofflor, duschat och packat inför imorgon. Är så sjukt jävla trött och har varit de hela dagen, kroppen hänger inte med känns de som, vägrar bli sjuk. Arg.

Simon kommer inom närmsta timmen så då blir de å krypa ner under täcket och sooooooooooooova! Fast känns som att han kommer hålla mig vaken till 12 eftersom han fyller år imorgon min älskling! Stor pojk.

Nej vi hörs eventuellt imorgon om jag hinner skriva.. puss!

btw så var jag till mammas salong idag en sväng och färga håret mörkbrunt. lite spontant sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0