do it like a dude

Naturkunskapsprovet gick.. inte bra. IG troligtvis, fanfanfan..
Sen hade vi läxförhör som jag glömt bort helt, hann dock plugga lite smått så gick bra på de iallafall.
Matteprovet som vi gjorde fick jag G på också, gött!

Kom hem för 2 timmar sen ungefär. Har fått i mig lite gotta som håller magen ohungrig ett tag, sen har jag städat rummet. Så nu är dammtussarna under sängen borta.

Idag händer inte så mycket, bara käka å duscha, sen kommer älskling hit ikväll som jag inte träffat på 3 dagar, känns otroligt mycket längre när man nästan umgåtts varje dag i flera veckor innan. Så han är saknad!

Nu ska jag ta å bege mig till soffan å slummra lite. puss!


vidrigt, jagvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0