dum av dig

Skolan idag var lika som vanligt, massa skratt, liten verkstad. Dock blev jag ju klar med inviduella uppgiften och skrev ner allt som skulle pluggas på tills imorgon. Så gjorde ju ändå allt som behövdes ;)

Direkt efter skolan vandrade jag å Hanna hem till henne i full fart, åkte sedan vidare till stallet för en tur på Gäddan & Eddan. Kom ut sent så hann mörkna på himlen, inte så kult, Gäddan var inte heller på piggaste humöret, men helt okej ridtur!

Ska egentligen ägna mig åt att plugga, vet att jag måste, men orken viljan och motivationen finns inte för fem öre. Har läst igenom 22 sidor, nu orkar jag inte mer, håller på att somna.
Det får gå som det går imorgon helt enkelt. Vafan tänker lärarna egentligen när dom sätter 2 PROV & 1 UPPGIFT som ska var inlämnad veckan efter lovet!? Helt jävla pantade i huvudet är de.

Nu ska jag sova, trött som ett lik. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0