dunderkarlsson

Sällskap igårnatt fick jag då inte, Simon kom klockan 8 imorse, iskall efter att ha gått från stan. Ingen kommentar.

Vaknade vid 12 och har sovit ut ordentligt, riktigt skönt. Simon fick hämtning nyss så nu skulle jag egentligen åkt till stallet. Men så blidde de inte för mormor verkar inte vara hemma och Hanna har redan varit upp till stallet så för mig är de ganska kört. Livet är så underbart, speciellt på vintern... Kan varken cykla eller åka moppe..

Så jag funderar på att ta på mig ett par gamla gympaskor och ta med mig mitt lata arsle och gå ut och gå lite. Dock är de slaskigt så kommer bli dyngsur om fötterna och då blir jag väl mer förkyld.. Ska fundera på om de är värt det, haha. Sjukt fint väder iallafall så ut ska jag i vilket fall. Vi hör senare. puss!

dessa gamlingar hittade jag i klädkammarn, sist ja använde dom var i 5an, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0