I think I've been here before

Skolan var som jag beskrev igår, 2 plågsamma mattelektioner 1 engelskalektion och resten projekt. Tror jag hann klart med uppgiften om Elefanter, men inte säker. Kunde inte ta hem dator heller för hade bråttom hem och Petra var inte på sitt rum å orka inte leta..

Får väl försöka ladda ner skiten. Direkt när ja kom hem var ja vrålhungrig så proppa i mig massa müsli och yoghurt, supergott men höll på att dö av mätthet så somnade.. Sov 2h tills maten, om jag var hungrig? Nej! Åt lite iallafall så är proppmätt nu igen, oskönt.

Ska hoppa in en sväng i duschen nu och sen kura ner mig under täcket framför tvn. Får se om älskling kommer hit ikväll eller inte, visar sig. tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0