increasingly

Riktigt värdelös skoldag! Kollade på Trassel på FM, hade Matte, Föreläsning och kollade sedan på Narnia. Haha, kunde lika gärna stannat hemma..

Ridningen idag var då händelserik, filmade den här gången och självklart lyckades Hanna ramla av och jag fick de "typ" på film, inte själv avramlingen med före och efter, hon skrämde ihjäl mig, men sen när de visade sig att hon inte hade slått ihjäl sig kunde jag inte hålla mig för garv, hahahaha!

Har nu käkat, duschat och packat upp. Ska plugga nu tills store brorsan börjar sen är det sova som gäller. puss!


rekommenderar att inte skära bröd på heartbreak, de har väldans vassa brödknivar, passa era tummar. min fick stryk idag och de var inte smärtfritt. deadly serious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0