life is worthless

Dagen på GRS var väl sådär. Stalltjänst, teori och hopplektion för Leif. Dom första två var väl mest jobbiga och ointressanta medans hoppträningen inte gick nå vidare bra. Började däremot bra, men banade neråt mot slutet, tappade känseln för rytmen så blev inte så bra.
Sen kommenterade han alla var för sig i slutet och till mig sa han bara "My, tyckte jag var bra", så gick han till nästa, jaha!? Vad var bra?! Åå, hatar såna där tränare, helt ointresserade av vad man presterat.

Åkte direkt från GRS vid halv 4, stannade kvar lite längre å titta på dom andra. Så åkte jag med Hanna direkt till Högbo och assisterade med att bygga fram lite klosshinder. Tur hon har som har mig ;)

Kom hem för inte så länge sedan, döhungrig, hade inte ätit sen 11. Men nu har jag fått mat i magen och duschat. Är helt slut i mina armar och ben, lyft minst 40 bommar idag känns de som + dötrungahinderstöd, slocknar nog tidigt ikväll. Får se om jag får sällskap senare eller får sova ensam.. Vi hörs senare. puss!

den här charmiga hesten red jag idag, dvs Pascall alias Limousinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0