meetballs

Bloggen blev det inte mycket uppmärksamhet till i helgen tyvärr men sammanfattar väl de hela då.

I lördags så åkte Simon ut till Årsunda och jag orkade inte följa med, så mötte upp Magda så höll vi till hemma hos mig. Hade sjukt jävla roligt, inte skrattat så mycket på ett jävla tag och de behövdes verkligen. Mitt humör har inte varit de bästa på sistione.

Igår åkte jag iväg å red Dickan vid 2, red länge, smörjde utrustning och gick hem, var hemma 6.
Duschade, packade, tog fram tacosrester och käkade, sen kom Simon mot kvällen och vi kika film innan vi somna.

Idag så har de varit skola som vanligt, nytt projekt, nya grupper, kommer aldrig stå ut i 4 veckor, bryter ihop. Men kämpar på som vanligt. Direkt efter så gick jag en sväng hem till Emma, sen till stan å sola, skööööööönt!

Och nu är jag hemma hos Emma igen och sover över här tills imorgon. Supernice! Hörs imorn, puss.


hemskt charmig bild sen Emmas inflyttningsfest, simon stapplar runt som en gammal gubbe som vanligt medans jag sitter å garvar. superfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0