penny can

Gårdagen spenderade jag och Simon hos David. Gjorde inte så mycket, filmtittande, pratande, biltittande osv. Kom hem och somna ganska sent. Var heeelt död!

Vakna tidigt idag men somnade fort om. Vi låg kvar till 1 och sedan åkte Simon hem så jag kasta i mig frukost å åkte ut till Dickan. Gick superbra idag för första gången, hon blir duktigare och duktigare. Saknar en ridbana att rida på bara, kanske ska fixa anläggningskort på STORK? En liten funderare då jag ska ta henne 3ggr/vecka maj & juni..

Nu ska jag försöka njuta av sista dagen av lovet.. Har fått i mig en halv hamburgare från AGA, spyr. Ska hoppa in i duschen och sen bänka mig framför tvn resten av kvällen. Ni får ha de så brao. pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0