someday never comes

APU:n idag var i stort sett som förra gången: utsläpp av hästar, mockning, sopning, smörjning, lunch, intagning av hästar, smörjning, ridning, insläpp av hästar. Helt okej dag!

Red Hestia idag igen, försökte kräva mer av henne den här gången men eftersom det var gubbar på taket som tog bort snö så kunde hon inte fokusera. Slappnade av något mot slutet iallafall så det nöjde jag mig med!
Nya ridstövlarna invigdes idag, för stela att hoppa upp med så fick ta pall.. Blir mina dressyrskor tills jag ridit/gått in dom, för stela för att hoppa med, haha..

Direkt efter vi slutat så åkte jag iväg till Dickan å red henne en timma. Trökigt väder men bara å gilla läget.
Har under kvällen gjort våfflor, gudomligt gott, och sen duschat. Ska inte göra så mycket mer nu, vänta in älskling. Vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0