stay away

Hello dudes.
Varit ganska tyst här senaste två dagarna, har varit på pissdåligt humör.
Så förutom att ha varit emo så känns de som jag bara pluggat, både hemma och i skolan.
Har heller inte hunnit med å rida så då blev allt jävligt mycket värre också.

Idag var de skola som vanligt, Hanna var tillbaka, mycket trevligt! Hon köpte sig ett par pilotbrillor som jag även är jävligt sugen på att köpa, ska nog köpa mig ett par nästa vecka, i gävle eller med älskling för han nämnde något om valbo..

Har inte mycket mer att skriva, humöret klättrar uppåt och skrattar åt allt och inget eftersom jag inte sov något inatt.. skräckfilmer, var det inte jag som aldrig skulle kolla på sådana? Fobi kallas de ju, men nyfikenheten tog över ett tag. Sen att jag försöker skrämma upp andra och skrämmer upp mig själv gör ju de inte mycket bättre, haha.

Nej vi hörs hörni! puss.


Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

hahah ja dör ! kan inte vi kolla på en skräckfilm någon dag? HAHA helt alone in school

2011-03-30 @ 20:51:33
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0