tidsfördriv

Att jag var - nyss å käka.
Att jag vill ha - SOMMARLOV.
Att min senaste kyss - fick jag av världens bästa.
Att jag lyssnar mest på - min spotifylista.
Att jag pratar - ganska mycket.
Att jag inte gillar - knivar.
Att min bästa vän - är världsbäst.
Att kärlek är - underbart men förjävligt jobbigt.
Att jag gillar - solen.
Att jag alltid kommer att -
Att jag är hemligt förälskad i - topsecret.
Att jag sist grät var - ett tag sen.
Att min mobiltelefon - är totalt handikappad.
Att när jag vaknar på morgonen - vill jag SOVA MER.
Att innan jag går och lägger mig - kollar jag på store brorsan.
Att ikväll ska jag - rida och plugga engelska.
Att imorgon kommer jag - ha engelskaprov.
Att jag hoppas - jag inte får sommarjobb.
Att jag verkligen vill - att skolan brinner upp i sommar så vi får extra mycket sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0