tired of life

Lervik idag,
började med en liten insident eller vad man ska kalla det, blev sjukt chockade allihop men tur de gick bra iaf.

Stalltjänst, teori och lektion vart de idag. Fick CH på lektionen, ENORM häst, tycker inte om sådana men kul att få rida en jag inte haft förut. Extremt speciell och inte lätt att rida, men kul var det! :)

Idag har jag inte en susning om vad som händer om jag ska vara ärlig, har beställt hem älskling present iallafall, så nu blir han nöjd och jag blir extrempank, gött.

Minuset just nu är att ingen sitter vid datorn, jag har inga pengar på telefonen och inge gratis sms, vi har ingen bärbar telefon hemma så får inte tag på en jävel. Får se hur de blir ikväll alltså. Vi hörs, puss.

thumbs down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0