todays

Snacka om att blogg.se har lite problemas. Men försöker väl nu då!

Har under dagen hunnit med att plocka lite i gaderoben, värst vad grejer man kan hitta där! Nu längtar jag ännu mer efter s ommaren. Kom kom kom nu nu nu!

Jag kom precis hem från Ica, sällskapade pappa dit för att hämta upp mamma åsså gick vi in en sväng å handla också. Redo för helgen nu med massa mys!

Ska käka så fort som möjligt nu och sen om någon timma kommer grabbarna å hämtar upp mig, slapp åka buss. Åker iväg å sällskapar dom medans de käkar å sedan tar vi oss vidare ut till Årsunda. Kommer hem någon gång inatt förhoppningsvis. Puss


blek som snö men så fort jag tar mig till stan så är de solariet som ska besökas först å främst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0