usch

Kvällen igår började lite småsegt innan de kom igång. Dock spårade det totalt för mig, no memory.. Men tackar alla som var hjälpsamma, ni vet vilka ni är, inte jag, haha..

Vaknade ganska tidigt imorse, höll på att svettas ihjäl och huvudet värkte. Man lär ju sig av sina misstag iallafall, heh. Gick upp och käka frukost och tog sedan buss in till stan och var där en sväng.

Mamma hämta upp mig och nu har jag varit hemma en timma ungefär. Ska hoppa in i duschen nu och bli liiite fräschare, sedan sova! Tröttare människa får man leta efter..

Tar 18.11 bussen till Årsunda ikväll och spenderar en lugn kväll med flickorna, kan bli fler, vad vet man. Sover troligtvis hemma iallafall, men det är ingen självklarhet de heller. Nej nu måste jag duscha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0