1 - Tio fakta om mig själv

1. Jag kan inte leva livet fullt ut för jag är så rädd för spöken att jag blir psykiskt störd.
2. Jag ser nästan ingenting utan mina glasögon/linser.
3. Jag är rädd för att tappa intresset för hästar för att jag inte utvecklas lika mycket som jag skulle om jag hade en egen häst. Men jag skulle ändå inte ha tid och ork för en egen oavsett hur mycket jag vill de.
4. Jag har en extrem höjdrädsla och kan knappt gå upp för en trappa och titta ner utan att de kniper i magen.
5. Jag hatar att vara ensam, jag känner mig sårbar och iaktagen.
6. Jag tål inte skräckfilmer, jag psykar mig själv så mycket att jag inte vågar göra någonting, som sagt.
7. Jag har tvångstankar om att saker ska vara i ordning innan ja somnar om jag ska sova själv.
8. Jag har jävligt svårt att öppna mig för människor, även mina närmsta och de är något jag kämpar med varje dag för att bli bättre på.
9. Jag älskar Simon mer än någonting annat på denna jord och jag mår så dåligt över att jag är så jäkla värdelös på att visa det för honom.
10. Jag tycker nästan bara filmer som är tecknade/animerade är bra. Finns vissa undantag, men inte många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0