and so I drew a new face and I laughed.

Gårdagen hos Emma var supermysig, var även skönt att slippa cykla idag, haha våndas redan för de inför imorgon..

APU:n idag var jääävligt jobbig. Var så sjukt varmt och vi krattade upp stenar i stekande sol och red i ett kokhett och kvavt ridhus. Var inte de roligaste. Satt sedan på rese i 40min och väntade på bussen, gick vääldigt segt..

Åkte direkt till Dickan när jag kom hem, var så jävla trött så kände ingen lust alls till att rida. Men vi kom ut på en liten tur med en del bråk, mitt fel eftersom jag inte hade humöret med mig. Så kan det vara..

Ska nu duscha och SOVA, så grymt trött. Älskling kommer hit han å, men när vet man aldrig så jag sover väl när han kommer skulle jag tro. Ska även kika igenom lite inför Häst vid hand som vi har prov på praktiskt imorgon. Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0